Početna / Plaćanje i dostava
Plaćanje i dostava
Kupac se obvezuje naručene proizvode s troškovima dostave platiti prodavatelju, Obrtu EuroL, vl. Denis Vojnović
jednim od sljedećih načina plaćanja:
Kupoprodajni ugovor je sklopljen u trenutku primitka plaćanja.
Plaćate li gotovinom, svoju ćete narudžbu platiti točnim iznosom u gotovini djelatniku kurirske službe ili djelatniku naše dostave prilikom preuzimanja robe. Kurir nudi plaćanje pouzećem kao dodatnu uslugu te se stoga i dodatno naplaćuje.
Plaćate li virmanski, nakon kreiranja Vaše narudžbe, na Vaš mail stići će svi potrebni podaci za ispunjavanje naloga za prijenos (opće uplatnice). Vaša narudžba rezervira artikle i količinu. Uobičajeni model plaćanja je 01 (plaćanje po računu), ali neke banke imaju svoje oznake. Možete ostaviti nalog i bez broja modela, ali najbolje je kontaktirati Vašu banku ukoliko sustav prijavljuje grešku. U poziv na broj svakako upišite broj narudžbe (koji ste dobili na mail s potvrdom Vaše narudžbe). Taj broj služi za brže povezivanje Vaše uplate s narudžbom.
Uobičajeno vrijeme za potvrdu transakcija između banaka je maksimalno 48 sati. Eurol.hr čuva rezervaciju 3 dana. Rezervacija se može i produžiti na Vaš zahtjev, ukoliko kontaktirate administratora na eurol@eurol.hr.Roba se isporučuje nakon što je iznos prebačen na žiro račun.
Uvozne carine, troškovi carinjenja, porezi i naknade nisu uključeni u cijenu artikla ili troškove otpreme. Navedeni troškovi su odgovornost kupca. Prije kupnje molimo provjerite s carinskim uredom koji su dodatni troškovi.
Trošak za sve pošiljke unutar RH po jednom pakiranju (36 rola) iznosi 4.00 EUR (30,14 HRK).
Izuzev pretprodaje, većina proizvoda se u regularnoj prodaji šalje u roku od 2 do 3 radna dana i dostavlja u roku od 1 do 2 radna dana od slanja za većinu destinacija u Hrvatskoj. (treba provjeriti)
U pravilu se zaprimljene narudžbe obrađuju sljedeći radni dan (od ponedjeljka do petka) i kupcu (primatelju pošiljke) šalju u roku 24 sata. (treba provjeriti)
Nakon narudžbe primit ćete:
Ukoliko je sadržaj pošiljke oštećen ili na bilo koji drugi način ne odgovara kupljenom, kontaktirajte nas putem emaila na eurol@eurol.hr bez odgode4